utorok 12. mája 2009

Podla mňa je úplne jasné


že dobrý učiteľ by mal mať:



naviac


vymýšľať zaujímavé súťaže pri ktorých by sme sa aj učili


mohol by to byť chlap ale aj žena

mal by byť múdry ale nie moc prísny


vedel okrášlovať hodiny

mohol by vedieť hrať na gitare preto aby sme sa ľahšie učili(napríklad vybrané slová)



robiť s nami na počítačoch


choďiť do telocvične


robiť zábavnú etiku


a tuto je názor aj iných:


inteligentný,hravý,obojaký(ani ja neviem čo to znamená)


superný,pekný,srandovný,robiť s nami halúze,byť milý,


a aby nám kupoval čo chceme


tak toto bol teda komentár :o)


tak teraz pohlad učitela angličtiny:


mal by vedieť zaujať žiakov, byť zábavný ale aj prísny, ak si to situácia vyžaduje.

a akého by som nechcel:

takého čo ponás by po nás kričal

daval by nám poznámky  

1 komentár:

  1. Caf Mato,

    je mi ctou ta (m)ucit...a tiez sa ti musim priznat, ze nie len vy sa ucite odo mna, ale aj ja od vas (len o tom neviete :o)

    pekny den

    OdpovedaťOdstrániť